Homemade Carrot Ginger Soup with Toasted Pine Nuts

Jest to przepis dla wszystkich, którzy nie mając sokowirówki, chcą czerpać korzyści z soku warzywnego… i kochają surowe jedzenie.

Poniższa mikstura, jest cudownie łatwa do do przyrządzenia, napakowana witaminami, minerałami, błonnikiem i przeciwutleniaczami. Przekonasz się o zastrzyku energii i piękna jaki w niej otrzymasz.

Oczywiście możesz wymieniać składniki opierając się na tym, co jest w twojej lodówce lub na co masz ochotę

Surowa Zupa Marchewka & Imbir

Zmiksuj:

    1 filiżanka surowego soku z marchwi (jeśli nie masz sokowirówki, ale z lokalnego sklepu ze zdrową żywnością, wstępnie zjedzone)

    1.5 filiżanki surowego szpinaku organicznego

    1 łodyga selera organicznego

    1 łodyga organicznego jarmużu

    5 organicznych pomidorów koktajlowych (jeśli lubisz słodkie) lub 1 organiczny dojrzały pomidor winny

    1/2 avacado

    1 ząbek lub czosnek LUB 1/4 czerwonej cebuli

    1 kostka imbiru

    1 łyżka kurkumy

    Posypka pieprzu Cayenne

Zmiksuj i ciesz się surową pikantną zupą – świetną na lato, chociaż można się nią cieszyć przez cały rok.

Poczuj trochę więcej smaku, spróbuj kopru włoskiego lub dodaj przyprawy z Twojej szafki. Bądź kreatywny!

Jeśli jest gorący letni dzień, możesz chcieć więcej chłodzących potraw – pomyśl o ogórku, zamiast imbiru.

Spróbuj tej pysznej, surowej zupy z ogórków i mango:

Zmiksuj:

    Wyciśnij świeży sok z limonek

    1/4 czerwonej cebuli

    2 łyżki świeżej kolendry

    1 ogórek bezpestkowy

    1/2 mango (obrane i rozebrane)

    Posypka z soli

    1/4 szklanki wody (jeśli wolisz cieńszą konsystencję)

Chłodź w lodówce przez pół godziny.

Taka surowa zupa jest świetna, gdy musisz szybko przygotować sobie lunch do pracy – po prostu zapakuj ją do kubka “na wynos” i wrzuć do lodówki, gdy gdy będzie potrzebna

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *